Er det på tide å feire ditt firma? Har dere jubileum og/eller ønsker å feire en milepæl?Vi sørger for en elektrisk begivenhet hvor vi skreddersyr arrangementet deres.
Vær stolt, vær glad, vær sammen, vær vågal, vær det dere ønsker…..
Ta kontakt med oss i Flyt Event så setter vi sammen en reise eller et arrangement dere kan være stolte av i lang tid fremover.
Skal du «kicke» i gang en kampanje, et produkt, et nytt kvartal, et salgsår, en avdeling eller lignende? Vi hjelper deg med å få den beste starten. Dere planlegger hvordan deres produkt skal ta verden med storm, vi legger til rette for at kickoff´et blir den beste starten dere kan få. Det viktig at vi sammen feirer det som skal bli «the next step» i ditt selskap.
I samarbeid med Quality Hotel Fredrikstad har vi eksepsjonelle muligheter for deg som vil arrangere konferanser. Hotellets beliggenhet midt i Fredrikstad sentrum og dets meget innbydende lokaler gjør at dette er stedet å velge. I tillegg har hotellet nesten 200 rom og mat i særklasse som gjør at vi kan ta imot store grupper. For å «myke» opp rundt det faglige aktiviserer vi dere med aktiviteter som er morsomme og givende i en hektisk hverdag.
Er det på tide å komme seg litt «bort» fra jobben? Da tar vi dere med ut av kontoret, setter av litt tid til å bare leke, ha det gøy, fylle på med energi og ikke minst være sammen med kollegaer på en litt annen måte enn i møterommet på jobben. Det finnes få grenser på hva vi kan gjøre sammen med dere, det er kun fantasien som setter begrensingene. Sammen finner vi noe som passer best for akkurat dere og ditt firma.
Sommeren nærmer seg og det er på tide å avrunde et hektisk år med en feiring av seg selv og firmaet før ferien. Her legger vi til rette for at dere skal kose dere sammen i hyggelige omgivelser. Vi fikser musikk, artister, humor, morsomme aktiviteter, god mat, god drikke slik at det eneste dere trenger å gjøre er å møte opp og slippe dere løs.
Ønsker du en aldri så liten vri på ditt neste julebord? Vi legger opp til mer enn bare: kom, spis, drikk og dra. Vi sørger for å ta dere gjennom kvelden med små lagkonkurranser, quizer, leker og underholdning som alle gjester kan delta på. I tillegg sørger vi for god mat, god drikke og festlig stemning i førjulstiden. Ta på dere finstasen og møt opp.
Hver festlig anledning begynner med at vi tar et helt uforpliktende og uformelt møte for å snakke litt om hvordan du ønsker at begivenheten skal feires. Hvis du ikke er så begeistret for kontaktskjema kan du heller ringe eller sende en mail. Vi høres!